Spanning

Omdat bVision.nl  een rubriek heeft waarvoor je Trafohuisjes kunt opsturen, valt mijn blik ook opeens op die gebouwtjes. En als je beter kijkt zijn ze mooier dan je op het eerste gezicht zou verwachten. Ik fiets nu al bijna één jaar langs zo’n huisje, maar eigenlijk was het niet tot me doorgedrongen dat daar zo’n gebouwtje stond. Vandaag ging ik eens beter kijken en toen zag ik dat het huisje nog mooi versierd is ook. De stroom voor ‘Overleek’ zal daarvandaan wel geregeld worden. Dit weggetje ligt op mijn dagelijkse route naar mijn werk. Het is het mooiste weggetje hier in de omtrek. Het is elke dag genieten.

Onlangs bijgewerkt
Je kunt op elk collage-onderdeel klikken en dan krijg je de foto groot.
Hieronder nog even een blik op het weggetje.
IMG_5718

Een gedachte over “Spanning

Plaats een reactie